Wednesday, September 4, 2013

Bercuti di Sandakan, Sabah Mac 2013 Day 4 (Last Day)

Arini adalah hari last kami berada di bumi Sandakan ni, terasa sedih gaklah...sebab balik nanti dah kena keje...kehkehkeh..selepas sarapan aku ambil peluang untuk ronda2 bandar Sandakan, jalan kaki je dekat2 kawasan hotel sementara tunggu wife aku packing2 barang.....kami check out tepat jam 12pm...

Anak aku nyenyak lagi tdur kat dlm bilik hotel ni...huhu..

Sayunyelah nak tamatkan percutian ni...termenung jap...kekeke..

Bergambar bersama bonda tersayang sebelum check out

Bergambar kenangan bersama isteri tersayang

Indahnya permandangan di pagi hari

Antara gambar yang aku snapped masa ronda2 sorang2 kat bandar Sandakan ni

Tengah2 bandar Sandakan

Bergambar berhampiran Hotel Sandakan

Masjid di tengah bandar Sandakan

Kat depan Wisma Sandakan

Aku dah set awal dengan driver teksi En Mat utk bawa kami ke airport, memang sportingla En Mat ni...payah nak cari driver yang baik ati macam En Mat
Dah bersedia untuk membawa kami ke airport

Bersama En Mat yang sporting

Tapi sebelum itu kami singgah sekali lagi kat Pasar Sim Sim untuk makan tengahari...maklumlah flight kami petang dekat pukul 7.10 malam...jadi kami pun santai jela...

Menjamu selera di Pasar Sim Sim

Memang sedap dan murah makanan kat sini

Pasar Sim Sim dari pandangan luar bangunan

Selepas selesai menjamu selera, kami pun terus menuju ke airport...terpaksa menungu di airport beberapa jam sebelum terbang ke Kuala Lumpur sebab flight kul 7.10mlm...huhu...

Sandakan Airport

Masa scan beg anak aku menangis pulak, mane taknya pegawai polis MAB tak benarkan anak aku wat masuk belon yang baru je dibeli kecuali kena buang angin dulu, aku nak buang angin anak aku tak nak sebab nanti belon tu rosak...last2 aku tak wat masuklah tinggal kat pegawai MAB tu..pastu dia menangis punya menangis...tak berhenti2...aku ngan wife aku pujuk pn  tak benti nangis gak...Tok Wan ngan Mak Tok pujuk pun tak jalan gak...last2 aku gi mintak balik belon tu kat polis MAB, aku buang angin belon tu...pastu bagi kat anak aku...baru lah dia berhenti menangis....letih woo...huhu...

Anak aku buat gaya, baru je lepas menangis

Dah bersedia untuk berlepas

Ibu dan anak keletihan...kekekeke

Makanan yang disediakan oleh pihak MAS

Dekat2 jam 10.00 malam kami pun tiba di KLIA dengan selamatnye...maka berakhirlah sudah percutian kami sekeluarga di Sandakan, Sabah...

Saksikan video kami ni :

Sekian....Wassalam...

1. salam encik.

boleh share contact number teksi atau kereta sewa kat Sandakan x?

ni email sy, fraihana124@gmail.com

tq :)

1. Salam..sori lambat reply..baru perasan..ni no Mr. Ahmad at 012-8064585 di Sandakan...tq

Penafian (Disclaimer)

Dengan memasuki blog ini, pelawat atau pembaca secara automatik tertakluk kepada beberapa penafian atau terma-terma berikut:

Blog Wanzul Travelogue dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini. Segala artikel dan apa jua kandungan di blog ini adalah sekadar perkongsian pengalaman atau informasi sahaja dan sama sekali tidak boleh dianggap mengandungi nasihat profesional atau sebagai bahan rujukan atau lain-lain tujuan sama ada rasmi mahu pun tidak rasmi.